کشتی

مشخصات بلاگ
پیوندهای روزانه

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

پیام رهبر انقلاب در پی تشییع پیکر مطهر شهدا با حضور حماسی مردم تهران

در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه‌ی پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران،
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۴
صادق حسینی
بسیاری از فوتبالیست‌ها همه پول قراردادشان را نمی‌گیرند و شاید به 70،60 درصد آن هم راضی باشند اما این فقط یک روی سکه است. روی دیگر سکه پرداختی‌های بی‌حساب و کتاب و کلان و بعضا زیرمیزی به فوتبالیست‌هایی است که شاید
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۰
صادق حسینی

خرید توافقی سیب زمینی در گلستان آغاز شد 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان: اتحادیه تعاون روستایی استان هر کیلوگرم سیب‌زمینی را به قیمت 400 تومان از کشاورزانی که برای فروش ثبت نام کرده‌اند خریداری می‌کند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۱
صادق حسینی

«غواص‌ها» بوی «نعناع» می‌دهند

شهادت غواصان در کربلای 4 به روایت شاهد عینی

      ... حتی به کسی دستور ندادم که پیشقدم بقیه شود. خودم را غلتاندم روی سیم خاردارها و خورشیدی‌ها و درد را تحمل کردم و فقط دعا می‌کردم لباس غواصی‌ام زیاد پاره نشود و آن آرپی‌جی زن عراقی بیاید لب سنگر و در تیررس من. که آمد، کلاش را گرفتم طرفش و شلیک کردم و چند جای بدنم گُر گرفت و سوخت و سنگین شدم و با صورت افتادم روی باتلاق... .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۹
صادق حسینی

نخستین جلسه کارگروه اطفاء حریق استان با حضورکلیه اعضاء و یا نمایندگان اعضا در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تشکیل گردید که طی  آن  آقای مهندس مقدم مدیر کل مدیریت بحران استان بر استفاده از تمامی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری و اطفاء حریق تاکید نمودند.

1- مقرر گردید اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست استان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۲
صادق حسینی

سلام بر آنان که به سعادت سربازی امام زمان عج نائل آمده اند- سلام بر آنان که در عصر امام خمینی، در رکاب رهبر معظم انقلاب ایستاده اند تا ایستادگی ملتی سروقامت را پاس بدارند- این ایام متعلق به آنان است . خدای رحمان به آنان قوت و سلامت بخشد که پاسداری از دستاورد های انقلاب شکوهمند و قیام 15 خرداد را بر عهده دارند.سربازان گمنام امام زمان عج سرافراز باشید. این ملت قدردان زحمات و ایثار جانانه شماهست و...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۷
صادق حسینی

     سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را به عاشقان و دلدادگان امام زمان جل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت می گوییم

    محورهای بیانات رهبر انقلاب در حرم امام خمینی از سال ۶۸ تا 1393

همزمان با سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب حضرت امام خمینی رحمه‌الله، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای KHAMENEI.IR جمع‌بندی بیانات معظم‌له در طول بیست و شش سخنرانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی را در چهار محور «مکتب امام خمینی»، «شخصیت امام خمینی»، «وصیتنامه امام خمینی» و «جهان اسلام» به صورت نمودار درختی، در دو قالب تحت وب و فایل پی‌دی‌اف منتشر کرده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۳
صادق حسینی

اللهم عجل الولیک الفرج 
 

میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر همگان مبارک

اهل بغداد بود. کارخانه نساجی داشت. راهی نجف شده بود تا خمس مالش را بپردازد. به نجف که رسید پیش چند نفر از علمای بزرگ رفت و بخشی از خمس اموالش را تحویل هر یک از آنها داد. می گوید هنوز مقدار دیگری خمس بر گردنم بود. قصد داشتم موقع برگشت به کاظمین بروم و آن را به شیخ محمدحسین کاظمینی بدهم. پنج شنبه بود که به کاظمین رسیدم. دوست داشتم هرچه زودتر دین ام را بپردازم. سریع به زیارت امامین کاظمین(ع) رفتم و از آنجا به محضر شیخ محمدحسین رسیدم. مقداری از خمس را تحویل دادم و اجازه گرفتم که باقیمانده را به سادات مستحقی که می شناختم بدهم. عازم بغداد شدم. آخر هفته بود و باید مزد کارگرهای کارخانه را می پرداختم. مقدار زیادی راه نرفته بودم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۰
صادق حسینی

مسی دونا و ...

فوتبال در کنار شادابی و نشاط، تحرک و اجتماعی بودن، جمع نگری و همدلی و... فایده و نتایج مثبت بسیاری دارد ولی چنانچه ظرفیت ها و خودسازی و شخصیت و اخلاق را از آن جدا کنید چیزی جز سرگرمی و گذران وقت و اگر از اقبال روبرو شوید پول و سرمایه و شهرت، عایدت نمی شود که البته چندان ماندگار نخواهد بود.

رسانه ملی که نقش دانشگاهی و اثرگذاریش بر کسی پوشیده نیست و دیگر بخش های رسانه ای دچار غفلت هایی می شود که نیازمند توجه و بازنگری است. برای روشن شدن موضوع فقط کافی است مسابقات فوتبال باشگاه های اسپانیا، انگلیس و ... را دیده باشید و در کنار آن گزارش ضعیف و کم خرد و اندیشه بعضی از گزارشگران را اضافه کنید بعد بازتاب های آن را در سطح جامعه ملاحظه فرمایید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۹
صادق حسینی

معاون بانک مرکزی می گوید برخورد با موسسات مالی بدون مجوز وظیفه ما نیست.

شما تعجب نمی کنید. واقعاً باید دست مریزاد گفت به این معاون. سه نگاه و برداشت از این عبارت متصور است-1-چون موسسات این چنینی خدمات و سود مناسب تری به مشتری می دهند و حجم مراجعات به آن ها زیاد شده و سرمایه گذار انگیزه و رغبتی برای حضور در بانک های دولتی را ندارد و آقایان به دنبال جذب مشتری به بانک های دولتی اند -2-بانک مرکزی نمی خواهد و یا نمی تواند با متخلفان برخورد کند و وظایف ذاتی خودش را متوجه دیگران می کند-3-این ها دلسوز مردم هستند و نمی توانند ببینند یک عده گرفتار شوند!!! شما چه قضاوت می کنید؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۰
صادق حسینی