کشتی

مشخصات بلاگ
پیوندهای روزانه

کارگروه اطفاء حریق گلستان

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ

نخستین جلسه کارگروه اطفاء حریق استان با حضورکلیه اعضاء و یا نمایندگان اعضا در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تشکیل گردید که طی  آن  آقای مهندس مقدم مدیر کل مدیریت بحران استان بر استفاده از تمامی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری و اطفاء حریق تاکید نمودند.

1- مقرر گردید اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست استان در روستا های حاشیه جنگل و بحرانی به حریق کلاس های آموزشی را برای استفاده از ظرفیت جوامع محلی در امر پیشگیری و مدیریت حریق بعمل آورند و گزارش اقدامات صورت گرفته را به مدیریت بحران ارسال نمایند.

2-مقرر گردید از طریق فرمانداری ها و بخشداری های استان از ظرفیت دهیاران که بعنوان مدیر بحران روستایی محسوب می گردند با امکانات و تجهیزات اطفاء حریق که به آنها تحویل گردید در امور مدیریت حریق استفاده لازم بعمل آید

3-مدیریت بحران استان هماهنگی لازم با ادارات کل منابع طبیعی، محیط زیست و مدیریت بحران استان های مازندران، سمنان و خراسان شمالی به منظور پیشگیری و مدیریت حریق و جلوگیری از تجاوزات، جلسه برگزار و تصمیمات لازم اخذ گردد.

4-با توجه به صعب العبور بودن مناطق جنگلی و مرتعی استان خودرو های کمکدار تولید داخل کارایی لازم را برای نصب تجهیزات اطفاء حریق ندارند و مقرر گردید اداره کل مدیریت بحران استانداری پیگیری های لازم را برای صدور مجوز خرید خودرو های کمک دار خارجی بعمل آورد.

... ...

بهتر نبود:

-این جلسه در ابتدای سال برگزار می شد نه اینکه در 18 خرداد- چون قرار است در جلسه استانداری گزارش بدهید.

-جلسه مشورتی با استان های همجوار، استفاده از تجربیات می تواند ما را در کیفیت عملکرد یاری رساند-اگر علامه نیستید.

-خودروهای کمک دار تولید داخل کارایی لازم ندارند یا ؟!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی