کشتی

مشخصات بلاگ
پیوندهای روزانه

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

شهادت امام محمد باقر,سالروز شهادت امام محمد باقر

سالروز شهادت امام محمد باقر ( علیه السلام )
هفتم ماه ذی الحجه مصادف است با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (( علیه السلام )) ، شهادت این بزرگوار را به تمامی ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می گوییم .

امام باقر علیه السلام :
«إِنَّما یُداقُّ اللّهُ الْعِبادَ فِى الْحِسابِ یَوْمَ الْقِیمَةِ عَلى قَدْرِ ما آتاهُمْ مِنَ الْعُقُولِ فِى الدُّنْیا.»:
خداوند در روز قیامت در حساب بندگانش، به اندازه عقلى که در دنیا به آنها داده است، دقّت و باریک بینى مى کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۹
صادق حسینی
ساخت شرکت در اتاق

با او از طریق صفحه اینستاگرامش آشنا می‌شویم که خود را یک بازاریاب ورشکسته معرفی کرده و قصد دارد با فروش ترشی ایده‌اش را متولد کند. ایده امید یک سرویس راهنمای شهری آنلاین است که برای عملی کردنش راه پر پیچ و خمی را از سر گذرانده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۵
صادق حسینی
حادثه در صحن مسجدالحرام-جمعه 20شهریور 94 بهمراه تصاویر

تعدادی از حاجیان بیت الله الحرام بر اثر سقوط جرثقیل در مسجد الحرام به دلیل وقوع طوفان شدید ، جان خود را از دست دادند.

بابنا- سقوط یک جرثقیل در مسجد الحرام بر اثر طوفان شدید ، حادثه ای خونین آفرید. حدود ساعت 17 امروز ـ جمعه 20 شهریورماه 1394 ـ به وقت مکه مکرمه، یک جرثقیل بزرگ در داخل مسجد الحرام سقوط کرد که به کشته شدن و مجروحیت ده ها تن از حجاج منجر شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۵
صادق حسینی
برای قرار گرفتن در دسته ورزشکارهای ثروتمند، دو راه پیش روی ورزشکارها وجود دارد. اولی تبدیل شدن به یکی از بهترین های رشته های انفرادی و دومی تبدیل شدن به یک فوتبالیست با هرسطح و میزانی از توانایی!

در واقع ستاره های تاپ رشته هایی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۷
صادق حسینی

نقدی به نامه وزیر ورزش به ستاد نیروهای مسلح 

محروم کردن ملی‌پوشان سرباز به صلاح ورزش نیست ( است )

(آقای وزیر؛ ما حتی راضی به بازی کردن سربازان متخلف و فراری در باشگاههای تابعه نیروهای مسلح نیستیم چه برسد که به نام تیم ملی یا امید توپ بزنند. مگر اینان ...)

دکتر گودرزی در نامه ای به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم اخیر تربیت بدنی ستاد کل مبنی بر حضور سربازان فوتبالیست در باشگاهها و تیم های تابعه نیروهای مسلح را به نفع فوتبال ملی ندانست.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی بعد از دستور العمل تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر محدودیت حضور فوتبالیست ها در تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران که کارت پایان خدمت آنها باطل گردیده است ،

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۸
صادق حسینی

برای کودک سوری ام

تصویر صحنه وحشتناک کودک چند ساله سوری اهل کوبانی درسرصفحه روزنامه های شنبه 14شهریور94بدجوری خودنمایی می کرد- توی نگاه اول فکر کردم کودکی از فرط بازی و شیطنت کودکانه اش خسته شده و چنین آرام در کرانه ساحل دمی خفته ولی وقتی به متن مراجعه کردم فاجعه انسانی عمیقی رخ داده که هر بیننده و شنونده ای را می آزارد اگر دلی داشته باشد... کودکی که برادر و مادرش را در این حادثه  همراه خود به سفر برده است و خود این گونه در آرامش! خفته است...

آهای حقوق بشرهای آمریکایی و صهیونیستی و اروپایی؛ ای چشمانتان کور، ای دلهاتان خفته، آی مغزهای هان گچ گرفته، آی قلب هاتان مرده... احساس و شرف و مردانگی تان کو و کجاست ... نفرین و غضب الهی بر شما که می بینید و لب به سخن باز نمی کنید- نگاه می کنید و کورید- می شنوید و کرید... شما از حقوق بشر دم می زنید... ننگ تان و مرگتان باد...

نمی دانم چطور و چه جوری میشه براش کاری کرد، کاری که یادش رو زنده کنه، تصور این که فرزند خردسالی در لبه دریا دراز کشیده تمام قد... بدجوری منقلب می کند ... اگر می شود برایش کاری کرد به یاری هم بیاییم ... 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۴۸
صادق حسینی

عکس کودک غرق شده سوری احساسات جهانی را برانگیخت

چندی پیش تصویر پیکر بی جان یک کودک سوری در کنار دریا توجه تمام جهان را به خود جلب کرد؛ کودکی که با حنجره کوچک خود بار دیگر فریاد مظلومیت مردم آواره و بی پناه سوریه را به گوش جهان رساند.

عبدالله ابوغالب پدر این کودک اهل سوریه اهل کوبانی است

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۰
صادق حسینی

امام رضا

نوشتن لیاقت می خواهد و سعادت. چند روزی یادم بود که ولادت آقا نزدیک هست برای دل خودم که شده حتماً توی بلاگ مطلبی میذارم، اما غفلت و فراموشی یا بهتر بگم یار نبودن سعادت، فرصت طلایی را از من گرفت و یهو متوجه شدم که شب ولادت امام رضا علیه السلام هست، امام خوبی ها، امام مهربانی ها، امام رئوف.

خدایا به حق اون امام دوست داشتنی که پناهگاه همه آرزومندان، گرفتاران، دردمندان و نیازمندان هست حاجات همه را برآورده  کنه. جوانان ما را رو در پناه خودش حفظ کنه- مهربانی رو در دل های ما افزون کنه- غم های ما رو برطرف، مریض های ما را شفا و سلامت، رفتگان ما رو رحمت واسعه، در فرج امام زمان ما تعجیل عنایت و مرحمت بفرماید و دل ما را به نور قرآن روشن بگرداند. توفیق بیابیم در آینده ای بسیار نزدیک به محضر شریف آن حضرت شرفیاب شویم. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۵۵
صادق حسینی