کشتی

مشخصات بلاگ
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) و اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی:
 
با همه توان اجازه نفوذ و حضور آمریکایی‌ها در ایران را نمی‌دهیم/ جمهوری اسلامی دست دوستی به سوی همه دولتهای اسلامی دراز می کند/ «ایجاد اختلاف و نفوذ»، نقشه نظام سلطه در منطقه/ نهضت بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست/ فلسطین مسئله اول جهان اسلام (۱۳۹۴/۰۵/۲۶)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار علما، صاحبنظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی، مبارزه با نقشه های استکبار در منطقه را مصداق بارز جهاد فی سبیل الله خواندند و با اشاره به مقابله قاطع با «تلاش امریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته ای و نفوذ اقتصادی سیاسی و فرهنگی در ایران»، افزودند: نقشه نظام سلطه در منطقه بر دو پایه ایجاد اختلاف و نفوذ استوار است که باید با نقشه های صحیح هجومی و دفاعی به مبارزه هوشیارانه و بی وقفه با آن پرداخت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۴
صادق حسینی
نیویورک تایمز منتشر کرد:
                                     کوکاکولا برای اثبات چاق نکردن نوشابه، به دانشمندان پول پرداخت می کند
کوکاکولا برای اثبات چاق نکردن نوشابه، به دانشمندان پول پرداخت می کند

کوکاکولا بزرگترین فروشنده نوشابه در جهان، از یک پروژه علمی حمایت می کند تا بگوید دلیل چاقی، ورزش نکردن است، نه رژیم غذایی.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) به نقل از  نیویورک تایمز؛ کوکاکولا تیمی از دانشمندان پرنفوذ و ظاهرا اسم و رسم دار تشکیل داده که از طریق آنها در رسانه ها اعلام کنند نوشابه ها دلیل چاقی نیست. نام این تیم «شبکه جهانی تعادل انرژی» است. استیون بلر (Steven N. Blair) یکی از اعضای این گروه گفت: بیشتر آدم‌ها می گویند دلیل چاقی و اضافه وزن،‌ خوردن زیاد فست فود و نوشیدنی های شیرین است، در حالی که هیچ شواهدی وجود ندارد تا بگوید اینها عامل چاقی هستند.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۲
صادق حسینی
گفتگو با مادر غواص شهید تازه‌ شناسایی شده:

16 ساله بود که شهید شد؛ شاید کسی فکرش را نمی‌کرد که یک نوجوان 16 ساله هم بتواند غواص ِ یک عملیات باشد، اما عملیات‌های زیادی به دست همین 16 ساله‌ها پیروز شد.

به نقل از تسنیم، 16 ساله بود که شهید شد؛

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۶
صادق حسینی